Just nu har jag precis suttit och skrivit på en läxa jag har till imorgon, handlar om Abercrombie's butikskoncept, deras doft, hög musik, halvnakna killar och dålig belysning. Behövde lite paus och tänkte att det var på tiden med ett nytt inlägg här på bloggen. Tre dagar har gått på denna veckan, i måndags var det skola hela dagen (med en håltimma mitt på dagen som alltid, som vi är väldigt bra på att fika bort). På kvällen var vi och åt på Meat Place, ett av favorit restaurangerna här i "Back Gate" som området heter där vi bor. På Meat Place grillar man själv vid bordet, små goda köttbitar, och så får man lite tillbehöver som stekt ägg och lök till. Det är väldigt gott! Igår, alltså tisdag, var våran slappaste dag i skolan, vi har bara två stycken lektioner som är en timma vardera. Efetr skolan pluggade jag, kändes som jag hade massa småsaker att göra så det var skönt att bocka av lite på "to do"-listan. 
 
Idag började dagen med frukost inne hos mig med Linnea (som alla andra dagar), idag kollade vi på "Ett härligare liv" med Hannah och Amanda. Det är ett program som visas på Svt Flow, Hannah och Amanda ska testa på olika saker som kan göra livet härligare. Ni borde kolla, det är bra och roligt! Det tycker jag i och för sig att allt de gör är så kanske är en aning partisk. Det var i alla fall en bra start på dagen!
 
Innan skolan började så hade en trätt med en av mina grupper, den gruppen som bara pratar koreanska. De har blivit lite bättre nu, förutom en an tjejerna, hon dök inte ens upp idag. Fick mig ett gott skratt när tjejen som var där såg min bakgrundsbild på Filip och sa "Woow handsome, he looks like an actor. Are all guys in Sweden that handsome? I've heard so!" De svenska killarna är verkligen höjda till skyarna hör i Korea, de verkar ha en bild om att de svenska killarna är de snyggaste i hela världen, och när jag sa att det bara är ett rykte så skrattade hon och sa att jag är så van vid att se dem så det är därför jag inte håller med haha. En liten rolig parantes bara!
 
Efter skolan åt jag och Linnea pasta med bacon och färsta tomater. Nu packar Linnea och jag ska fortsätta plugga strax. Tjejerna åker ju till Tokyo imorgon bitti, är en gnutta avundsjuk men det ska bli så himla kul att åka dit med Filip, så det är helt klart värt väntan! Hanna är kvar här hemma med mig, så helt ensam är jag inte, men det kommer minst sagt bli tomt i helgen. Mitt mission är att köpa mig en svart kappa, det ska bli kul! 
 
Jag har inte tagit något kort idag tyvärr, vet att det är mycket roligare med bilder, ska försöka vara lite bättre på att ta det!
 
Ha det bra allihopa! Och vill bara säga att det är så roligt när ni som kommenterar gör det, jag läser och ler lite för mig själv, ville bara skriva det eftersom man inte kan svara på kommentarerna. Kram till er!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej