Nu var det helg igen, känns som jag skriver så varje gång jag bloggar. Tiden går ju såå fort! I torsdags hade vi vår sista lektion, nu har vi bara tentor kvar i vekcna som kommer. Michelle fyllde år i torsdags, så dagen började med födelsedagssång för henne så klart, våran fina Mich. På kvällen åt vi middag på den bästa restaurangen här, vad vi tycker iaf. Mycket trevligt med goa mat och vin!
 
Igår kväll firade vi henne på Hands Up och sedan på en klubb i Incheon.
 
Ett glatt gäng på Hands Up igår!
 
Här har vi självast födelsedagsbarnet ,(jag vet inte vad jag gör för "staty-pose" här haha). 
 
Felipe från Ecuador och Virre!
 
Vincent, Julien (från Frankrike), Mich och jag!
 
Idag är det sängläge och plugg på schemat. Men just för tillfället kollar jag på Lucia firandet på svtplay, haha, gör då allt för att få minsta julstämnjng här. 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

13 Dec 2014 14:47

Där är han ju😍....lite lik Gustav fast mörkhårig och skägg...👍👍👍bra Amanda....krammmm Katarina

Kommentera

Publiceras ej