Ja hur var ju Tokyo då? Det var grymt. Vi gillade verkligen denna staden, kändes modern på något sätt och fruktansvärt stor. Sådär stor att man aldrig hamnade i utkanten om ni förstår, och den känslan älskar jag, när storstaden bara fortsätter och fortsätter (det är i alla fall härligt under en kortare tid, sen blir det kanske lite intensivt, men perfekt för tre dagars semester). 
 
Vi kom dit i måndags på eftermiddagen, det gik smidigt med tåg från flygplatsen till vårt hotell, Best Western Astina bodde vi på, det låg i Shinjuku. Verkligen värt att rekommendera, jättefint verkligen, gos frukost och låg väääldigt centralt vilket underlättar en hel del. 
 
Men från början då, måndags morse, min födelsedag!
 
Dessa två och jag åkte till flygplatsen tidigt på morgonen, Linnea åkte hem till Sverige för bröllop och jag och Filip till Tokyo. Innan detta så blev jag firad hemma i lägenheten. Först sång från Filip med frukost på sängen, sedan Skype med hela familjen som också sjöng, och sedan kom hela korridoren insjungandes med Matilda och Virre med live på Skype (de är i Fillipinerna). Så min födelsedag kunde verkligen inte startat bättre! Och tusen tack för alla presenter som skickades med via Filip och från de jag fick av min Korea-familj och Fillen.
 
Precis när vi ska skiljas från Linnea och gå till vår gate brister jag och Filip ut i panik precis samtidigt. VÅR VÄSKA, vårt handbagade var borta, efter lite panikattacker och så kom vi fram till att vi glömt att ta med den från ecutity kontrollen. Det här med att jag släppt på mitt kontrollbehov är inte alltid så bra.. Men efter hjälp från personalen så komde med den till vår gate, tack och lov! 
 
Sedan lyfte vi!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej