Det var några dagar sedan jag bloggade senast, sedan dess har Filip åkt hem till Sverige igen och Linnea har kommit tillbaka. I veckan som gått har det varit skola varje dag, idag är det fredag och vi är lediga. Igår var vi ute, kvällen började med middag på ett pizza & öl ställe, det var bara vi tjejer, så himla mysigt med en liten återförening efter att alla varit på olika vift. Kvällen fortsatte inne i Seoul på en väldugt bra nattklubb, så idag är vi lite trötta. Det ösregner ute så jag har ingen lust att gå iväg och handla eller köpa mat så jag går här i lägenheten och tömmer skåpen och kylskåpet. Ska skypa med Mmma och Pappa sen en stund med, längtar verkligen efter dem nu och Lisa och David också så klart.
 
Det kändes lite konstigt när Filip skulle åka tillbaka till Sverige och jag skulle stanna här, fast att jag vant mig vid att jag bor här nu. Hade nog försökt förtränga att han skulle åka hem haha. Men nu är det inte många veckor kvar tills jag med ska hem, försöker verkligen ta vara på varje dag här nu och vi tar vara på varandra, känns lite sorgligt på något vis att vi inte ska bo här i korridoren allihopa sen, inte träffas varje morgon och kväll, bara ett knack på dörren bort. Som tur r så bor vi allihop i samma län hemma i Sverige i alla fall. 
 
Det är ganska mycket plugg såhär nu ett par veckor innan final exams, lite arbeten och tentor som ska skrivas och prsentationer som ska göras. Så det blir in i pluggbubblan nu det sista med lite roliga aktiviteter lite då och då som ett avbrott. Jag skulle gissa att vi knappt kommer hinna blinka innan det är dags att packa ihop livet här och flyga hem till Sverige. Det är blandade känslor men jag längtar väldigt väldigt mycket efter familjen och alla kompisar nu. Det ska bli så himla skön att kunna umgås hur mycket man bara vill med dem! Och när man frågar sin lille retliga lillebror vad han önskar sig i julklapp och han svarar "att du ska komma hem", då förstår man att man varit borta rätt länge haha. Gulle David!
 
 
Världens roligaste tjejer!
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer

gudmor

28 Nov 2014 07:52

Längtar tills du kommer hem❤️❤️❤️❤️

AK

28 Nov 2014 11:14

Jag längtar med efter att komma hem nu + dig :) Alltså David - min favvo! Cutie!

Ses snaaaart <3

Mamma

28 Nov 2014 12:26

❤️❤️❤️❤️Längtar också❤️❤️❤️❤️

Anonym

28 Nov 2014 17:07

Finaste Amanda💓

Kommentera

Publiceras ej