Sedan vi kom tillbaka från Tokyo så har vi tagit en lång promenad här i Incheon, här är vi uppe i parken och kollar på utsikten.
 
 
Sitter så mycket gubbar och tanter i parken jämt, de spelar träbrädspel och tränar.
 
 
Jag i min nya svarta kappa, som jag letat efter en jag ville ha. Ni vet när man redan innan har bestämt exakt hur den ska se ut, det kan ta sin lilla tid att hitta den men till slut så fann jag denna och jag är nöjd.
 
 
Igår var vi på får-café i Seoul, vi åt värta goda våfflan och drack kaffe/te, fika är ju typ det mysigaste som finns, behöver liksom inte vara krångligare än såhär.
 
 
Sedan matade vi fåren, eller Filip matade dem, jag är ju inte jätte bekväm med djur men de var väldigt gosiga att klappa.
 
 
Pinsamheten när Filip lockade dem med mat för att jag skulle få en selfie med dem... Gränsen för göra-bort-sig-moments här så mycket högre haha.
 
 
Här är han, fåraherden, får man väl ändå kalla honom, de hade får när Filip var liten.
 
 
Efter får-cafét åkte vi till ett hund-café, det var en aning stökigare. Filip bara skrattade åt mig för han tyckte jag såg en aning obekväm ut, och det var väl precis vad jag kände mig. Som sagt så är jag ju ingen djurfantast, jag gillar en eller möjligtvis två hunder i taget, då är det mysigt, och speciellt när jag känner hunden, som typ Helge Bryngelsson, han känner jag mig bekväm med. Men ett hund-café, det blev helt enkelt för mycket haha, plus att Filip blev allergisk med en gång, så vi blev inte så långvariga där.
 
Idag hade vi tänkt att åka till ett område i Seoul där de byggt om en gammal motorväg till ett fint promenadstråk med en konstgjord bäck som sträcker sig hela vägen.. Men det har regnat hela natten och det håller i sig lite nu på förmiddagen också så vi åker nog dit imorgon istället. Idag kommer Virre och Matte hem från deras solsemester också, ska bli kul att höra hur de haft det. Vad vi sett på bilder så har det ju varit fantastiskt. Och jag ser nog mest fram emot att få se bilder från Matilda och Jonas bröllop idag, Linnea var en aning nervös så klart, så mysigt och kul med bröllop. Hoppas på att få lite bilduppdatering här i Sydkorea!
 
Hej så länge!
 
 

1 kommentarer

Anonym

22 Nov 2014 10:11

Snygg kappa på en snygg Amanda! Vill du byta till en svart mössa istället? Hund café ryser i hela kroppen när jag läser det! Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej