Glad första advent på er allihopa!
 
Här försöker jag göra så gott jag kan för att få till någon slags adventskänsla. Fick adventsljus och nummer av Annelie skickat med Filip så nu har jag pysslat ihop något typ av adventsljusstake haha. 
 
 
Denna helgen har väl kanske inte varit den roligaste, har i princip bara suttit på rummet och pluggat borsett från en springrunda och käk ute. Längtar hem ganska mycket nu men antar att det är helt normalt när det börjar närma sig hemresa. Väntar på att Filip ska vakna nu så att vi kan skypa, behöver ett break i pluggandet, lunchen med Mich räckte inte haha, är så trött på dessa arbeten nu. På vägen hem från lunchen köpte jag och Mich lite julpyssel så nu har vi gått all in på våra rum haha, vi har i alla fall gjort så gott vi kan, det får man ändå ge oss. Jag har till och med på Nyhetsmorgon här nu där de firar första advent, jodå här har faktiskt infunnit sig lite julkänsla. 
 
Dock ett stor minus för julkänslan är min tvättmaskin som låter som en stor helikopter som ska landra här mitt i rummet, typiskt. Ne nu ska jag kämpa på lite till här med mitt arbete i Organizational Behavior om Volvo. 
 
 
 

1 kommentarer

Gudmor

30 Nov 2014 09:37

Du är så bra på att pyssla! Så fint det blev. Snart sitter du på planet på väg hem! Det går fort tills dess jag LOVAR. Kram och trevlig advent . PUSS O KRAM

Kommentera

Publiceras ej