Nu är det helg igen, säger det ännu en gång, vad fort tiden går. Idag är det 16 dagar kvar tills vi åker hem till er! Ska berätta lite om helgen som gått än så länge. I torsdags, (då börjar ju vår hel här, superlyx) var vi på Hands Up en sväng på kvällen, tog några öl o och hade det trevligt. Sedan dansade vi hem, så skönt att ha nära hem, Amanda 82 år har talat. Igår var vi alla tjejer och shoppade i Myeong-dond, största shoppingdistriktet i Seoul. Det var så julpyntat och mysigt. Det blev en del "julkorts-foton" haha. Vi fikade och åt god mat, jag köpte årets första julklapp.. En riktigt mysig tjejdag helt enkelt, som bomull för själen! Idag har vi pluggat, inte lika intressant att läsa om. Skulle kunna skriva hur mycket vi har att göra de två kommande veckorna men jag skippa det, blir så dålig stämmning här på bloggen. Bjuder på lite härliga bilder från igår istället. 
 
Great minds think alike!
 
Gruppfoto framför julkrans, kecka vi är.
 
Fika, ser ut som det bara är jag och Hanna som fikar men de andra gjorde det också. Så mysig start på dagen!
 
Får nog ändå säga att denna bilden tar hem vinster för "keckaste-julhälsningen", någonsin. 
 
Tjejerna och alla deras kassar på väg hem!
 
Nu är det lördagkväll, det händer inte så mycket just nu. Har fått någon slags jobbig huvudvärk som suttit i hela dagen så jag däckar nog snart skulle jag tro. 
 
Hejdå på er godingar!
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Patricia

06 Dec 2014 18:12

Åh är de bara 16dagar kvar!? Ska bli så kul att få hem er igen ❤️

Kommentera

Publiceras ej