Nu börjar stressen komma här borta, det är slutspurten nu och mycket att stå i. Framför allt märker jag det på min hud, får utslag och sånt som gör att jag blir ännu mer stressad över hur jag ser ut haha, så typiskt. Men det är bara att kämpa på, snart är det över! Å vad skönt det kommer bli. På torsdag ska vi dock ut igen, det är avslutningsfest för oss utbytesstudenter, det ska bli roligt! Lägga lock över plugget för en kväll! 
 
Det har snöat här i natt! Det är mysigt men förbannat kallt. Våra rum har ju ingen isolering heller så nu sover jag med kläder på mig om nätterna, den stora nackdelen med att sova ensam. Känner hur det blåser från väggen när jag ligger i min säng haha, försöker rulla ihop en del av täcket som ett mur vid väggen. Känner ändå att jag inte kan klaga allt för mycket eftersom alla som bor i detta området har det såhär året runt, jag ska ju hem om tre veckor så jag ska nog stå ut utan att klaga. Kommer uppskatta min varma säng så mycket när jag kommer hem. 
 
 
Igår kväll hade vi glöggmys hos mig, adventsljusstaken var tänd och julmusiken spelades. Lite mys i vardagsstressen med de bästa tjejerna. En stund efter detta kort bjöd vår udnerbara Matilda på en skrattfest. Vet inte hur vi kom in på hennes fot men den går tydligen inte att styra haha, vilket är ett litet problem när hon ska simma. Detta lät så roligt så till slut fick och lägga sig pladask på mage på golvet och helt enkelt visa hur hon gjorde simtag med benen, och ja vad vi skrattade. 
 
 
Snön i Sydkorea, ser väl precis likadan ut som i Sverige. Men här är utsikten från mitt fönster! Bör dock tillägga att bilden ger en känsla av att jag bor i ett fängelse men är faktiskt ganska glad för det där staketet, lite paranoid som jag är haha. 
 
Nu ska jag göra i ording mig för skolan!
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

04 Dec 2014 14:21

Så mysigt ni har tjejer 🎅🎅🎅🎅. Jag är i stugan och julpysslar lite... Ses snart Kram

Kommentera

Publiceras ej