Igår var det måndag, och två veckor kvar tills vi åker hem. Det känns så märkligt att vi ska lämna denna bubblan snart, det ska bli så fruktansvärt skönt att komma hem. Vi har haft fyra fantastiska månader, verkligen, men det känns precis lagom att åka hem snart. Längtar sååå mycket efter den där duschen jag ska ta hemma hos Mamma och Pappa den 22e, och sedan bara familjemysa hela kvällen! Och Mamma sa att hon tagit ledigt den 23e också, så då ska vi bara förbereda oss för julen. I vanliga fall brukar jag inte vara såhär lyrisk över julen men den känns väldigt viktigt just i år, den kommer liksom bli dubbelt upp i mys och julkänslor. Tror till och med Mamma som inte är sådär jätte julig av sig faktiskt också kommer jula till det lite extra i år, haha. 
 
Idag har vi två presentationer i skolan sedan ska jag hem och skriva på en individuell rapport, vill bara bli klar med den så att jag kan lägga det åt sidan. Men nu ska jag ta en dusch och duscha bort min eventuella feber och förkylning jag fått över natten, vi har varit lite sjuka här hela bunten så det vore väl otroligt om jag kom undan det. 
 
Igår kväll hade vi det så mysigt här i korriodoren, Virre gjorde pannkakor till oss allihopa. Vi kan nu kalla henne pannkaksdrottningen, för mums vad goda de var! 
 
 
Matilda bjöd på en liten uppiggande dans :)
 
Voila!
 
 
 

6 kommentarer

Mamma

09 Dec 2014 06:45

Oj ska jag Jula till det lite extra....😳det skulle var för din skull då min efterlängtade dotter😉❤️❤️❤️

Anonym

09 Dec 2014 07:51

Ha ha! Ska ni handla på Jula så blir det ännu bättre! Längtar efter dig!😍😍😍😍❤️❤️❤️🎁🎁

Johanna

09 Dec 2014 08:19

så gott med pannkakor! Lycka till på redovisningen!! :)
Två veckor kommer gå fort!! Kram Johanna♥️

Ida

09 Dec 2014 08:30

Ska bli sååååå kul att nu kommer hem 😄👏 två veckor är ju ingenting! 😘

Petra Larsson

09 Dec 2014 20:48

Va roligt det har varit Amanda, och följa din blogg här hemifrån 😊 jag förstår också att ni längtar hem. Frågade härom dan David om han tyckte det skulle bli skönt när du kom hem, och ja, han längtar nog en hel del efter storasyster nu 💓 ha det nu så bra sista tiden, kram på dig och nu får jag ju hem min tös också då 😉

Anonym

10 Dec 2014 12:04

Extra jul .... Amanda...jag är lite sugen på att sätta in granen redan nu ...men då är det lätt att den hinner torka till den 22... Kämpa på det sista i skola. När ni kommer hem så är det Jul Jul strålande Jul... Krammmm

Kommentera

Publiceras ej